Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Sukces serialu „Czysta Krew" w HBO - kampania promocyjna zaplanowana przez Macroscope OMD

W II połowie stycznia ruszyła kampania HBO reklamująca nowy serial w ramówce pt. „Czysta krew" (True Blood). Kampania zaplanowana przez Macroscope OMD spowodowała, że już pierwszy odcinek serialu osiągnął rekordową oglądalność w historii w paśmie kodowanym

Start kampanii zaplanowano na tydzień przed premierowym odcinkiem „Czystej krwi" - od 1.02.br.

Emisje kontrowersyjnych spotów zaplanowano wyłącznie w prime time TVN między godziną 20.00 a 24.00, zaś jedna z kreacji pokazywana była jedynie po godzinie 23.00.

Kampania prowadzona była również w sieci Multikino (on-screen i off-screen).

W kampanii wykorzystano także radio w niestandardowej formie - tradycyjne reklamy wsparte zostały wejściem na antenę w programie „Dzień Dobry Bardzo" w radio ZET i konkursem w programie „Nie do zobaczenia". Spektakularne emisje spotów wysokiej rozdzielczości agencja zrealizowała w Internecie m.in. na stronach wiodących portal: Onet.pl i WP.pl, gdzie reklama w postaci trailera serialu rozwijała się na cały obszar ekranu komputera ukazując intrygujące sceny z filmu, skupiające uwagę i zachęcające do obejrzenia. Kampania wspierana jest ponadto regularną kampanią odsłonową i marketingiem szeptanym oraz SEM realizowanym przez OMG Digital.

Odpowiednio dobrany przez Macroscope OMD mix mediów oraz kreatywne rozwiązania mediowe dla wyróżnienia ciekawej komunikacji HBO zaowocowały ogromnym sukcesem serialu już od pierwszego odcinka.