Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

                                                                                    Chupa Chuck idolem pop kultury

Kolejny etap kampanii lizaków Chupa Chups zaplanowanej przez dom mediowy Macroscope OMD już po kilku dniach okazał się prawdziwym hitem.

Bohater marki - Chupa Chuck dołączył do społeczności portalu fotka.pl.
W ciągu 3 dni do listy swoich znajomych dodało Chucka ponad 35 tys. użytkowników serwisu. Po tygodniu liczba znajomych Chucka urosła do prawie 88 tysięcy! Fotkowicze piszą do Chucka listy (ponad 3,5 tys. wiadomości, 6 tys. komentarzy), obdarowują prezentami (m.in. setki pączków z okazji tłustego czwartku) oraz zaczepiają cytatami ze spotu TV („jak mam poruszyć Twoje serce, byś porozmawiał ze mną?, czego pragniesz Chuck?, czasami mam wrażenie, że Cię w ogóle nie znam.., wiem, że tego chcesz Chuck!").

Przedstawiciele portalu fotka.pl potwierdzają niezwykłą popularność bohatera: "Nasi użytkownicy są zafascynowani; dowodem na to jest chociażby obdarowywanie Chucka prezentami. Usługa ta jest płatna na fotka.pl, stąd już choćby to świadczy o ogromnej sympatii do naszego bohatera."

Chupa Chuck stał się idolem wyluzowanej polskiej młodzieży.Działania internetowe dla marki Chupa Chups są kontynuacją rozpoczętej w styczniu kampanii telewizyjnej, w której pojawia się bohater. Kampania realizowana jest na portalach najbardziej dopasowanych do młodych grup celowych oraz wspierana jest amplifyingiem na forach internetowych.

Na zlecenie Perfetti van Melle Polska media do kampanii zaplanował i kupił Macroscope OMD. Oficjalną stronę http://www.chupachuck.com/ oraz kreacje przygotowała agencja BBH, a polską adaptację kampanii wykonał Omnigence sp. z o.o.