Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Optimum Media OMD rozpoczął prace dla Renault Polska

Dom Mediowy Optimum Media OMD po wygranym przetargu rozpoczął współpracę z Renault Polska. W styczniu wystartowała pierwsza kampania zakupiona przez Optimum Media – launch nowego Renault Megane. Renault jest obsługiwany przez team zarządzany przez Małgorzatę Baranowską, dyrektor zarządzającą Optimum Media OMD i pełniącą obowiązki Group Account Directora w tym zespole, którym współkieruje Agnieszka Szynal. Jako account dla tego nowego klienta Optimum Media OMD do agencji wróciła Monika Stanke-Rusin. Monika zaczynała pracę w Optimum Media OMD pracując między innymi dla Nissana. Od lutego 2008 roku pracowała dla Unilevera i pełniła obowiązki accounta takich marek jak Lipton, Saga i Lipton Ice Tea.

W skład zespołu wchodzą także: Piotr Potulski, który przeszedł z zespołu obsługującego dotychczas PTC, Ewelina Zaborowska, Grzegorz Deka, Hubert Kurczyński. Koordynacją kampanii internetowych zajmuje się Arkadiusz Miegoń, który od stycznia awansował na stanowisko interactive strategy account. Kampanie SEMowe (Search Engine Marketing) prowadzi Emil Sobkowicz, szef komórki specjalizującej się w kampaniach marketingu wyszukiwarkowego w OMG Digital.

Zarówno Arek, jak i Emil posiadają tytuł Google Advertising Professional, który potwierdza dużą wiedzę i profesjonalizm w prowadzeniu kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google. OMG Digital dodatkowo szczyci się certyfikatami: Google Qualified Company oraz Certyfikowany Partnerem Adkontekst - dwoma najważniejszymi dowodami wysokich umiejętności i doświadczenia w prowadzeniu kampanii SEM.