Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Zespół PTC z Optimum Media OMD wzmocni pozostałe teamy Omnicom Media Group

Po zakończeniu współpracy z Polską Telefonią Cyfrową pracownikom zespołu obsługującego tego Klienta Zarząd OmnicomMediaGroup zaproponował objęcie nowych obowiązków w strukturach pozostałych spółek i działów specjalistycznych Grupy, które przyjęli pozostając w OMG.

W związku z wygraniem jesienią 2008 dużego budżetu Renault część zespołu wzmocni pozostałe teamy Optimum Media OMD, pozostali pracownicy podejmą pracę dla Klientów w domu mediowym Macroscope OMD. Szef zespołu, Paweł Jagiełło, obejmie współprowadzenie OMG Digital wraz z Marcinem Węgrzynkiem. Każdy z nich odpowiedzialny będzie za inny obszar prowadzenia biznesu i rozwijania działu.

Andrzej Descours jako Senior Account pozostanie w Optimum Media OMD przechodząc do zespołu Katarzyny Wasiluk, gdzie obejmie team pracujący dla Nissana. Pozostali Klienci tego zespołu to m.in.: Henkel, Storck, Lotos, Leroy Merlin.

Jako Account dla nowego Klienta Optimum Media OMD – Renault, wróciła do agencji Monika Stanke-Rusin, która pokieruje zespołem tego Klienta w ramach teamu Małgorzaty Baranowskiej – dyrektor zarządzającej Optimum Media OMD, pełniącej również obowiązki Group Account Directora tego zespołu, pracującego ponadto Klientów: Henkel oraz Sony.

Kilku Media Plannerów z zespołu PTC pracuje w zespole Agnieszki Wichowskiej, który obsługuje m.in.: Johnson&Johnson, Heinz, BGŻ czy Generali.

Do Macroscope OMD przechodzi Witold Adamski, Media Planner, który będzie planował telewizję dla Walmarku w zespole Roberta Plesko, w którym obsługiwani są ponadto Klienci: McDonald’s, Perfetti van Melle, Deutsche Bank, Tikurilla (TBD).

Mariusz Kozioł, Senior Media Planner z ponad ośmioletnim doświadczeniem w planowaniu radia, wzmocni zespół Easymedia. Mariusz będzie pracował dla obecnych Klientów Easymedia, jak również będzie zaangażowany w zdobywanie nowych.

Jedynie Marzena Zielińska, Account Manager w dotychczasowym zespole PTC po ponad 5 latach pracy w Optimum Media OMD zdecydowała się na zmianę i podjęcie pracy po stronie klienta z branży hi-tech.

Mimo utraty jesienią 2008 roku dwóch dużych Klientów z portflio OmnicomMediaGroup Zarząd Grupy zapewnił pracę zarówno pracownikom zespołu Polskiej Telefonii Cyfrowej, jak i obsługującym do jesieni 2008 r. w PHD Poland Unilevera negocjując z powodzeniem gwarancję zatrudnienia wszystkim osobom przechodzących wraz z tym Klientem do nowej agencji.

Wbrew pogłoskom nt. obecnie zniżkowej kondycji PHD Poland po przekazaniu największego klienta do innego domu mediowego w ramach międzynarodowej marki OMD, kilkuosobowy zespół pracuje aktualnie dla takich Klientów jak: BMI Baby, Plannja, Maersk czy Bridgestone. Jest także zapraszany do udziału w przetargach, a zatem stara się o nowe biznesy podtrzymując stabilną w obecnej formie pozycję marki PHD na rynku.