Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Mozaic autorem product placementu w komedii romantycznej „Nie kłam, Kochanie”

Na ekrany kin wszedł właśnie nowy film „ Nie kłam, Kochanie”.
Mozaic - dział Omnicom Media Group specjalizujący się w niestandardowych formach reklamy zrealizował w tej komedii aż 6 projektów product placement dla marek: W.Kruk, Rolex, Nałęczowianka, Nescafé, Leroy Merlin, Pracuj.pl .
Marki i produkty zostały pokazane w filmie wyraźnie choć jednocześnie dyskretnie w naturalnych sytuacjach, w jakich znajdowali się aktorzy. Piotr Adamczyk jako Marcin wręczał Marcie Żmudzie-Trzebiatowskiej grającej w roli Ani, pierścionek zaręczynowy marki W.Kruk, bohaterowie pijali wodę Nałęczowiankę i kawę Nescafé. Główny bohater, który wpadł w tarapaty z powodu utraty pracy, szukał nowych ofert na portalu Pracuj.pl.
Poza obecnością w filmie W. Kruk zaangażował się także w uatrakcyjnienie premiery filmu fundując pierścionek „Jedyny” losowany podczas Gali premierowej, Nałęczowianka zaś była serwowana podczas pokazu dla prasy i podczas uroczystej Gali.
Logotypy sponsorów znalazły się także w materiałach promocyjnych filmu.
Również w teledysku promującym film pojawiły się sceny z filmu z product placementem (W.Kruk).

To jeden z większych projektów realizowanych przez Mozaic w ostatnim czasie. Chęć udziału aż tylu klientów w tym jednym przedsięwzięciu potwierdza nie tylko atrakcyjność projektu, ale przede wszystkim rosnące zaufanie coraz to nowych marek do Mozaic, dowodząc rozwoju i wzrostu skali aktywności oraz coraz ciekawszych możliwości i różnorodności oraz elastyczności oferty.

Film już po pierwszym weekendzie od emisji obejrzało w kinach przeszło 200 000 widzów, co jest dużym sukcesem. Emisja filmu na DVD jest kolejnym krokiem w jego rozpowszechnianiu, co daje kolejne rzesze widzów, do których dociera product placement z prezentacją produktów w naturalnych sytuacjach. Poprzez późniejszą jeszcze emisję sukcesów kinowych w stacjach telewizyjnych (płatnych i publicznych) marki pokazane w ładnym, miłym, aspiracyjnym otoczeniu dotrą do jeszcze szerszego grona widowni, do wielu osób kilkakrotnie, bowiem filmy, które lubimy, chętnie oglądamy wiele razy.
W perspektywie 2 lat można szacować dotarcie na poziomie 9 mln widzów.

Im większy sukces filmu – tym większa efektywność product placementu – „Nie kłam, Kochanie” już po kilku dniach po premierze można określić hitem, sukcesem są zatem także projekty product placement zrealizowane w tym filmie przez Mozaic.